Politika kvality
Samostatný zprostředkovatel LB Brokers s.r.o. je etablovanou společností českého pojistného trhu s ambicí růstu, prosperity, a především neustále se zvyšujícím systémem managementu kvality a rozsahem poskytovaných služeb. Politika společnosti cílí především na účelnost a účinnost všech podnikových procesů, a to směrem k zákazníkům, obchodním partnerům, zaměstnancům a všem zainteresovaným stranám, s důrazem na dodržení všech legislativních, environmentálních, bezpečnostních a etických požadavků. Management společnosti se zavazuje poskytnout zaměstnancům nadstandardní pracovní podmínky, obchodním partnerům férovou a korektní spolupráci a zákazníkům standardně nejvyšší možnou kvalitu poskytovaných služeb.
V souladu se zavedením systému managementu kvality se vedení LB Brokers plně ztotožnilo s obsahem normy ČSN EN ISO 9001:2016 a zásady touto normou stanovené bude implementovat v rámci celé společnosti a v kontextu podnikání také ke klientům, zaměstnancům, dodavatelům, externím spolupracovníkům i veřejnosti, to je:
Ve vztahu k zákazníkům
Ve vztahu k zákazníkům
- udržovat trvalou spokojenost stávajících zákazníků
- pracovat s ohledem na současné a budoucí potřeby a očekávání zákazníků, a tím zvyšovat konkurenceschopnost a podíl na trhu
- pružně reagovat na požadavky zákazníků
- inovovat a zdokonalovat nabízené služby
- dodržovat veškeré postupy a pokyny, vycházející z platné legislativy
Ve vztahu k zaměstnancům
Ve vztahu k zaměstnancům
- využívat potenciálu kvalifikovaných a informovaných zaměstnanců
- dle stanovených plánů rozvíjet znalosti a dovednosti zaměstnanců
- nově nabyté znalosti a dovednosti efektivně využívat v praxi
- motivovat zaměstnance k týmové práci a kontinuálnímu zlepšování kvality
- udržovat příjemné pracovní prostředí a rozvíjet osobní odpovědnost
- pravidelnými školeními prohlubovat povědomí zaměstnanců společnosti k odpovědnosti vůči životnímu prostředí a BOZP
Ve vztahu k dodavatelům
Ve vztahu k dodavatelům
- zajišťovat materiální potřeby a energie výběrem vhodných dodavatelů
- monitorovat a hodnotit způsobilost dodavatelů
- rozvíjet aktivní spolupráci při realizaci kvalitních služeb
Ve vztahu ke kvalitě
Ve vztahu ke kvalitě
- všemi dostupnými prostředky a s využitím veškerých možností zajišťovat trvale vysokou kvalitu nabízených služeb
- neustále zlepšovat systém managementu kvality v souladu s normou ISO 9001:2016
- způsobem chování, firemní kulturou a vzájemnou spoluprací s interními a externími zainteresovanými osobami naplňovat pravidla etického kodexu
- zkoumat rizika napříč celou společností a odstraňovat kritická místa efektivním systémem řízení kvality
- vytvářet potřebné organizační, personální a finanční zdroje pro udržování a rozvoj systémů managementu kvality
Pro naplňování této politiky je ve společnosti uplatňován, rozvíjen a zlepšován systém managementu kvality se zaměřením na účinné a efektivní plnění veškerých jakostních parametrů služeb ve všech fázích realizace obchodních případů, včetně plnění legislativních požadavků trhu a legislativy dotýkající se všech činností společnosti. Tento přístup vede k prevenci znečištění a snižování negativních dopadů naší činnosti na životní prostředí, BOZP a v neposlední řadě ke spokojenosti klienta (zákazníka).
V Brně, dne 1. 4. 2017
Ing. Radoslav Kubiš, předseda představenstva
OK GROUP a.s.